صنعت کفش ایران هر روز ناتوان‌تر می‌شود
نوشته شده توسط : alizadeh

معمولا حساب تولید، حساب دو دو تا چهارتاست ؛ یعنی هرچه نیاز بازار اکثر باشد ، تولید و اشتغال هم رونق می گیرد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معمولا حساب تولید، حساب دو دو تا چهارتاست ؛ یعنی هرچه نیاز بازار بخش اعظم باشد ، ایجاد و اشتغال نیز رونق می گیرد . اما به شرطی که نیاز بازار از محصولات داخل سرزمین تامین شود و یا این که لااقل بر پایه یک برنامه مدون، ضابطه و درصد مشخصی برای واردات وجود داشته باشد .

کیف چرم مجلسی

سالهاست که ایجاد کنندگان اهل ایران از مشکل‌ها می گویند ولی انگار صدایشان شنیده نمی شود .نکته حیاتی اینجاست که از برخی صنعت های که بازار خوبی برای فروش دارا‌هستند نیز صدای اعتراض شنیده می شود .

اقای جعفری تولید کننده ای ست که برای حدود ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده . وی واحد ایجاد کفش مردانه دارااست . در قسمتی از کارگاهش تعداد زیادی کفش آماده در باکس ها دپو شده می‌باشد .

آقای جعفری می گوید این کفشها را به پیشنهاد یک برند قدیمی و ولی مدنی در صنعت کفش ایجاد کرده ایم .اما به ادله تغییر‌و تحول مدیر درحال حاضر محصولی را که توصیه داده اند تحویل نمیگیرند .

کیف چرم ارزان

وی با بیان این که همین موضوع بخش قابل توجهی از سرمایه واحد تولیدی اش را بلوکه کرده می باشد تصریح می کند: در کشور‌ایران اهمیتی به ساخت داده نمی شود در حالیکه تولید کنندگان ایرانی با کیفیت بالایی ساخت می کنند و محصولاتشان تنه به تولید ها خارجی می‌زند .

خرید کیف چرم

آقای جعفری می گوید: در صنعت کفش قاچاق و واردات بی منش از یک سو و مانع ها تولید از سوی دیگر بضاعت ایجاد کننده را از در بین برده میباشد .

او با اشاره به این‌که واحد تولیدی اش توانایی صادرات را دارد خاطرنشان می کند : دو قرارداد برای صادرات کفش به روسیه در اوایل سال نو منعقد کردم و قرار بود در تیرماه محصولات را صادر کنم البته به برهان نبود نقدینگی نتوانستم در موعد مقرر محصولاتم را به روسیه ارسال کنم .

کیف چرم





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: